Förra helgen var jag på pysselträff här i Enköping anordnad av Enköpingspyssel.
Jag hade valt att inte ta med sig så mycket pysselsaker, utan tänkte mest sitta och färglägga.
Men suget att göra ett kort tog över så mina snälla och rara vännen Ulrica & Johanna erbjöd sig att låna ut sina pysselsaker så att jag fick göra ett kort. Ni är så underbara vänner!!!
Kortet jag gjorde ska min svägerska Katja få på sin 18 årsdag. Grattis gumman!!!
Kram på er! /Linda
4 kommentarer:
Beatiful card Linda,
Love this Tilda, your colouring is wonderful.
Love, Mel. xx
Hejhej!!
Vilket underbart kort! Härliga färger. Tilda är så himla fint målad!! Me like!! :)
Kramis
Vilka vårliga och finafärger :)
Vad är det för kantstans du använt för att få de fina "ingropningarna" på motivets papper?är det en Martha-stans?
Kram
Anette
Det här kortet är helt fantastiskt fint, jag blev alldeles glad i hela kroppen när du skapade det :)
Alltid skoj att kunna bidra med lite pysselprylar, det märks ju liksom inte i havet av grejer att ett litet papper och några grejer saknas *S*.
Stor KRAM, hjärtat
Skicka en kommentar