Snyggt kort! Gillar snörena som får till lite sjökänsla.Kram Anna
Härligt kort. Instämmer med Anna om att det var väldigt fint med snörena.
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Snyggt kort! Gillar snörena som får till lite sjökänsla.
Kram Anna
Härligt kort.
Instämmer med Anna om att det var väldigt fint med snörena.
Skicka en kommentar