tisdag 5 juli 2011

Dt Mians Scrap & Design



I dag bloggar jag med detta kort hos Mians Scrap o Design.


Klicka här för att komma till inlägget.
Kram på er! /Linda

2 kommentarer:

Anna sa...

Snyggt kort! Gillar snörena som får till lite sjökänsla.
Kram Anna

~:Johanna:~ sa...

Härligt kort.
Instämmer med Anna om att det var väldigt fint med snörena.