Idag visar Ulrica och jag hur man göra egna blommor att dekorera sina kort med!
Klicka på länken nedanför att komma till bloggen!
http://miansscrapodesign.se/2011/06/gor-dina-egna-blommor-med-ulrica-och-linda/
Klicka på länken nedanför att komma till bloggen!

http://miansscrapodesign.se/2011/06/gor-dina-egna-blommor-med-ulrica-och-linda/
Kommentera gärna och länka till din blogg om du bli inspirerad av detta och skapar egna blommor!
Kram
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar