fredag 10 juni 2011

Dt Mians Scrap & Design

Idag visar Ulrica och jag hur man göra egna blommor att dekorera sina kort med!
Klicka på länken nedanför att komma till bloggen!
http://miansscrapodesign.se/2011/06/gor-dina-egna-blommor-med-ulrica-och-linda/

Kommentera gärna och länka till din blogg om du bli inspirerad av detta och skapar egna blommor!

Kram

Inga kommentarer: