Stämpel:The Greeting Farm
Målat med distressrefill på 200g akvarellpapper.
Ha en toppen dag!
Kram Linda
Wow vilket fint kort!!
Pappa e såååå stolt! ;-)
Skicka en kommentar
2 kommentarer:
Wow vilket fint kort!!
Pappa e såååå stolt! ;-)
Skicka en kommentar