måndag 21 februari 2011

Sweet 16...

Min goa systerdotter Andrea fyllde år igår ( nummer 4 av 5 systerbarn). Tjejen blev hela 16 år!

En tuff tjej ska ju ha ett tufft kort...

Stämpel:The Greeting Farm

Målat med distressrefill på 200g akvarellpapper.

Ha en toppen dag!

Kram Linda

2 kommentarer:

Chris_P sa...

Wow vilket fint kort!!

Anonym sa...

Pappa e såååå stolt! ;-)