tisdag 18 januari 2011

Kort till två goa vänner...

Idag tänkte jag visa upp två kort som jag har gett till mina kära vänner Anna och Annelie. Vi firade deras födelsedagar förra veckan så nu känner jag att jag kan visa upp dem utan risk att avslöja något =)

Först ut är kortet till Annelie.

Detaljbild på motivet. Motivet är en hÄngel som är målad med distresser på 200g akvarellpapper.

Har limmat dit små pärlor i mitten av blommorna.

Och detta kort fick Anna.


Detaljbild på motivet.Stämpel från Magnolia Fairytale Collection målat med distresser på 200g akvarellpapper.

Små spröt fick titta fram bakom blommorna.


Dessa två kort blev jag riktigt nöjd med, just för att färläggningen blev så bra. Färgläggningen gör mycket för att jag ska känna mig nöjd med ett kort, för det är det som jag lägger ner mest tid på.

Ha en toppen dag! Kram Linda

4 kommentarer:

Maria sa...

Vackra kort, jag förstår att de blev uppskattade.
Hoppa du får ett fortsatt fint pysselår :)

Ulrica sa...

Du är fantastisk, vännen.
Stor kram

Anette sa...

Kanonfina kort och outstanding färgläggning :)

Hos mig lyser pysslet med sin frånvaro (eller hur man nu ska äga) och det jag hinner med är att jobba och träna. Men helgen 4-6 feb är vi några tjejer som ska träffas och scrappa ihop. Heeela långa helgen :) *längtar*

Ha det bra!


Kram

Maria sa...

Super duper fina :)