onsdag 20 oktober 2010

Bröllopskort och lite annat smått & gott!

Hej igen!
Tänkte visa upp några bröllopskort jag gjort. Båda saknar motivstämplar, de är lite mer stilrena men ändå romatiska.



Det råder babyboom i landet och det märks även i kortmakeriet. Vet inte hur många dopkort jag gjort det här året....


Ett litet kort till en mormor. Grönt och vitt var önskemålet, grönt är en färg jag använder väldigt sällan, men det blir väldigt fint =)

Väckte liv i en gammal hÄngel stämpel som jag köpt för länge länge sedan men dock inte använt så mycket...Blomman har jag gjort själv, fick inspiration från Svenskscrapbookings tv inslag.

Ett kort till en kille som gillar.....(det syns rätt så tydligt va?)
Har gjort symbolen själv i cardstock.
Det va allt för denna gång. Nästa inlägg så ska jag visa mitt sista bidrag till hÄngla bloggens GästDT och därefter några askar jag gjort till Halloween!!! =)
Kram /Linda

1 kommentar:

~:Johanna:~ sa...

Underbara kort som alltid.
Vad är det för fint stämpelalfabet du köpt?

Kram