Halloj mina bloggläsare!
Denna gång tänkte jag visa upp lite alster som jag skapade på övernattningsträffen som Enköpingspyssel anordnade. Min absoluta favoritträff och tjejerna är så duktiga och proffsiga!
¨
Jag var med i alla fyra tävlingar som man kunde delta i.
Tävlingarna var uppdelade i två, en kortklass och en LO klass.
Gillar att delta i tävlingar, mycket utmaning och bra för inspirationen!
Och nu till det roligaste, jag vann två tävlingar i kortmakar klassen!!!
Blev så himla lycklig och glad!!! *hoppar och skuttar*
Vi börjar med mina tävlingsbidrag, (ett har jag visst glömt att fota *oj då*, det får komma med en annan gång.)
Tävlingsbidrag nr 1
Denna tävling gick ut på att göra en skiss på en lapp, lägga lappen i en låda och ta en annan skiss från lådan och skapa ett kort av skissen man tog.
Jag fick Anettes skiss och detta blev min tolkning:
(Ugglan är en Magnolia och trädet har jag målat själv)
Tävlingsbidrag nr 2.
Skisstävling. Utgå från en skiss (skapad av mig själv), fri tolkning av skissen men det skulle synas att man haft skissen som underlag.
(Detaljbild på motivet)
Blommorna var först vita enkla blommor som jag chalkade med distresser, rita dit prickar och limma fast små pärlor i mitten av blomman.
Ett enkelt men väldigt dekorativt och lätt sätt att göra om blommor.
Tävlingsbidrag 3.
Fritt skapande. Denna tävling fick man skapa fritt, göra kort, LO eller altra något. Jag valde att altra en tom ljudboksask. Det fick bli ett Halloween tema på den, Halloween är ju snart här!
Kortspruta som man är så hann jag även med några andra kort också.
Har lite mer att visa upp, men inte riktigt än......ni får hållas lite på halster tills dess!
Massvis med kramar
Linda
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar