Hej igen!!!
Nu är man inne i ett skapar FLOW! Förra helgen va jag på invigningsträffen som Mians Scrap & Design hade för att fira flytten till nya lokalen.
Samt denna helg var jag på EnköpingsPyssels träff.
Detta var välbehövligt för min skapar själ kan jag säga.
Kom hem från träffen i natt klockan halv tre!
Gav mig själv en tidig julklapp också, Anna Göransson skulle sälja en scrapväska som bara måste flytta hem till mig =). Otroligt praktiskt och jag får med mig alla grejjer utan att behöva ha massa extra påsar med mig.
Vi börjar med ett kort till min coola lilla syster. En cool tjej ska ha ett tufft kort eller hur?
Sen till mina julkort, är riktigt riktigt nöjd med julkorten detta år.
Kan det vara att det är så kul att färglägga med distresser kanske?
Och nu kort som är lite mindre juliga.
Ett minikort kort 10x10
Grattiskort behövs alltid...
Det va allt för min del. Ta hand om er!!
Kram Linda
2 kommentarer:
Hej på dig! Du ska VERKLIGEN vara nöjd med dina julkort för de är sååå fina allihop! Har börjat samla lite distresser nu...endera dagen har jag färglagt nåt... ;-) Som vanligt är jag stormförtjust i pinuppkortet, din syster måste bli jätteglad för det! Ha det superbäst! Kram
Tacks nälla du för skjutsen i lördags. det verkar som att de flesta av oss hann med ovanligt mycket denna lördag.
Om några månader är det dags igen.
Kram
Skicka en kommentar