Livet tuffar på. Veckorna går fort utav bara den, och hösten knackar på dörren. Pyssellusten finns, men inte tiden. =/, får se till att ta mig lite tid i helgen tror jag nog allt, vädret skulle visst inte bli så bra, så det tillåter lite pyssel =) Lite har jag ändå hunnit med...
Visst är det jobbigt det där med tiden!? Jag lider av sama sak....synd att man är tvungen att jobba för överlevnaden. Toppensnygga kort som vanligt! De där pinupporna är jag lite avis på.... ;) Kram kram
5 kommentarer:
Så fina kort med så olika inriktning.
Syrra är en het gissning?
Kramiz
Visst är det jobbigt det där med tiden!? Jag lider av sama sak....synd att man är tvungen att jobba för överlevnaden. Toppensnygga kort som vanligt! De där pinupporna är jag lite avis på.... ;) Kram kram
Hej igen! Jag har en sak åt dig som kanske piggar upp...kolla hos mig :) Kram!
Men vad mycket fint du hunnit med! Snart så får vi en hel helg tillsammans med pyssel *längtar*
Kram
så snygga kort och i så totalt skilda stilar, helläckert!
Skicka en kommentar