fredag 4 september 2009

Dopkort och ännu en pinuppa!

Livet tuffar på. Veckorna går fort utav bara den, och hösten knackar på dörren.
Pyssellusten finns, men inte tiden. =/, får se till att ta mig lite tid i helgen tror jag nog allt, vädret skulle visst inte bli så bra, så det tillåter lite pyssel =)
Lite har jag ändå hunnit med...

Gissa vad den här tjejen har för yrke?

Kram Linda

5 kommentarer:

Cicci sa...

Så fina kort med så olika inriktning.
Syrra är en het gissning?
Kramiz

Marie-Louise sa...

Visst är det jobbigt det där med tiden!? Jag lider av sama sak....synd att man är tvungen att jobba för överlevnaden. Toppensnygga kort som vanligt! De där pinupporna är jag lite avis på.... ;) Kram kram

Marie-Louise sa...

Hej igen! Jag har en sak åt dig som kanske piggar upp...kolla hos mig :) Kram!

Annelie sa...

Men vad mycket fint du hunnit med! Snart så får vi en hel helg tillsammans med pyssel *längtar*

Kram

Vixen sa...

så snygga kort och i så totalt skilda stilar, helläckert!