måndag 6 juli 2009

Min syster i 50-talsklänningen!

Hade lovat ett kort med min syster i klänningen, här e den!
Min kära storasyster blev sååå fin och snygg i klänningen och i håret som hon fixat hos frisören dagen till ära.

Tack för den här gången. Hej svejs...

6 kommentarer:

Jenny sa...

Så fin, vad duktig du är!

~:Johanna:~ sa...

Å det blev ju sååå bra. Vad du är duktig.

Kram

Marie-Louise sa...

Men du! Snacka om talang! Hur läcker som helst, där ligger man ju i lä.... :)Hade visst missat det tidigare inlägget om klänningen, måste nog lägga till dig i min blogglista så inget annat skoj slipper undan min blick :) :) Ha det superbäst! Kram

Cicci sa...

Så läcker hon blev! Ursnygg! Du är jätte duktig!
Kramiz

Malin Sofia sa...

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli 5 augusti. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, stora som små, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

TinaStina sa...

Men jisses vilken klänning! Har du verkligen sytt den!!! Nu blev jag mållös. Vad duktig du är!

Och bilen var ju supercool! Fattar inte riktigt hur du fick till det och jag förstår om det krävdes en hel del tänkande. Jättekul idé!

Ja och så allt annat också då förstås, kort och sparbössor. Tack för inspirationen!

Kramar!