Har suttit och knåpat ihop lite påskpåsar under helgen. Och dessa ska ju självklart innehålla
GODIS som hör påsken till =) Dessa har delats ut/ ska delas ut till min kära släkt.




Påsarna har jag vikt ihop själv. Vilken tur att man har ett beegblad (stavas det så??) till min Fiskarsskärare.
Vill önska er alla en riktig GLAD PÅSK!!!
Ha en toppen helg, fint väder e det också!!!
KRAM Linda
4 kommentarer:
Så söta! Kanske blir sådana nästa år för mig då :)
Smart med Påskpåsar! :D Fina var dom också :) Nej det är inget speciellt som har hänt, låter värre på bloggen än vad det är. Tack för att du frågade iaf :) Kram kram och Glad Påsk!
Jättefina påskpåsar! Kan tro att de som fick dem blev glada :) Har ingen Fiskars med bigblad (beegblad?) utan får vika mot en linjal, skittråkigt.
Kram!
Så söta!
Tack för tips.
Kramiz
Skicka en kommentar